تكرار خطای فوتبالی: فردا انتقال نفت به اراك
تكرار خطای فوتبالی: فردا انتقال نفت به اراك
دو شنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:44 | بازدید : 765 | نویسنده : 3a3ver | ( نظرات )
   
تكرار خطای فوتبالی: فردا انتقال نفت به اراك
در این مورد گفته می شود با حضور محمد علی آبادی در وزارت نفت كه خود یكی از مدیران ورزشی چند سال اخیر به شمار می رود، روند انتقال تیم نفت سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت!
 
 

 


مهر: در شرایطی كه كمتر از دو هفته پیش دو تیم منتقل شده به شهرهای قزوین و همدان در طرحی شكسته خورده به لیگ دسته اول سقوط كردند، قرار است روز دوشنبه تیم فوتبال نفت تهران هم با برخی رایزنی‌ها به اراك منتقل شود!


به گزارش مهر، طرح انتقال تیم‌های تهرانی به شهرها و استان‌هایی كه تیمی در لیگ برتر ندارند چند سالی است كه به یكی از دغدغه های اهالی فوتبال تبدیل شده است اما برای افرادی كه كمتر به فكر آینده فوتبال هستند به ابزاری برای كسب محبوبیت در بین اهالی شهرشان تبدیل شده و تیم های تهرانی یكی پس از دیگری قربانی خواسته های نادرست این افراد می شوند.

پس از آنكه تیم های فوتبال پاس، سایپا، پیكان، صبا و راه آهن به شهرها و استان های مختلف منتقل شدند حالا نوبت به تیم فوتبال نفت تهران رسیده تا به اراك منتقل شود و استانی كه خودش در لیگ دسته اول تیم دارد و البته هیچ حمایتی از آن نمی شود! صاحب یك تیم لیگ برتری شود.

این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد كه وضعیت تیم های منتقل شده نسبت به گذشته بسیار وخیم تر است و اكثر آنها با مشكلات ریز و درشت دست به گربیان هستند كه مشكلات مالی یكی از مهمترین آنهاست. با این حال مشخص نیست افراد سیاسی با چه دلیل و منطقی به دنبال انتقال تیم های بیشتر به شهرستان ها هستند.

در حالی كه تیم های پاس همدان و پیكان قزوین به عنوان دو تیم ریشه‌دار تهرانی در پایان لیگ دهم به رقابتهای دسته اول سقوط كردند و نشان دادند كه این طرح شكست خورده است و تنها برای انتقال آن همه سینه ستبر می كنند، اخبار رسیده حاكی از آن است كه به دنبال رایزنی های صورت گرفته از سوی مسئولان اراكی و برخی نمایندگان مجلس، قرار است توافقنامه انتقال تیم فوتبال نفت تهران به این استان روز دوشنبه امضا شود.

تیم فوتبال نفت تهران كه از رقابتهای لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود كرد و فصل دهم را در بین تیم های رده اول فوتبال ایران سپری كرد، در شرایطی در آستانه انتقال به اراك قرار دارد كه اراكی ها نتوانستند برای تیم همیاری كه در لیگ دسته اول بازی می كند كاری كنند و این تیم با سختی های فراوان توانست از سقوط به دسته دوم فرار كند.

با این شرایط مشخص نیست چه كسانی از این انتقال نفع می برند كه با وجود شكست خوردن این طرح بازهم اصرار به انتقال تیم نفت دارند. به نظر می رسد بیشتر از اینكه منطقی پشت انتقال این تیم باشد، رابطه و دوستی نزدیكی برخی افراد ورزشی و غیر ورزشی در این ماجرا دخیل است.

در این مورد گفته می شود با حضور محمد علی آبادی در وزارت نفت كه خود یكی از مدیران ورزشی چند سال اخیر به شمار می رود، روند انتقال تیم نفت سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت!

به گفته یك مقام آگاه در باشگاه نفت تهران، قرار است روز دوشنبه توافقنامه نهایی انتقال تیم نفت به اراك امضا شود تا یكی از تیم های تهرانی دیگر نیز از پایتخت برود. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد كه محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیكان پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول در گفتگو با خبرگزاری مهر تاكید كرد از فصل آینده تیم در تهران به فعالیتش ادامه خواهد داد!

ماجرای انتقال تیم فوتبال نفت تهران به اراك در شرایطی مراحل پایانی خود را طی می كند كه مسئولان این وزارتخانه برابر یك طرح شكست خورده سكوت كرده اند و ظاهرا دلسوزی هم وجود ندارد كه این موضوع را به طور جدی پیگیری كند و مانع از انتقال تیم نفت تهران به اراك شود.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
منبع:mehrnews.com



اگه ميخوايد از ما تشكر كنيد لطفا بروي تصوير زير كليك كرده و بما امتياز دهيد
ميدونم كه اين كار رو ميكنيد. مرسي

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

 

تبليغات

javahermarket


بهترين سيستم تبليغات در اينترنت (تبليغات كليكي در سايتها +5000 تومان جايزه اوليه) - كليك كنيد

javahermarket


موضوعات مرتبط: اخبار (ورزشي و غيره) , ,

|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متنوع ترين وبلاگ فارسي و آدرس tinker.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 248
:: کل نظرات : 76

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 49

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 258
:: باردید دیروز : 968
:: بازدید هفته : 1569
:: بازدید ماه : 1554
:: بازدید سال : 15041
:: بازدید کلی : 188286